مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 17:002023-02-18بين الملل

فاجعه زیست محیطی و انتشار مواد شیمیایی در اوهایوآمریکا


با گذشت دو هفته از فاجعه زیست محیطی واژگونی قطار باری در ایالت اوهایو آمریکا، همچنان نگرانی ها از انتشار مواد شیمیایی در بین ساکنان محل حادثه رو به افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  شبکه آمریکایی سی ان ان در گزارشی به فاجعه زیست محیطی واژگونی یک فروند قطار باری در روستای فلسطین شرقی ایالت اوهایو آمریکا و پخش مواد سمی در این منطقه اشاره کرد.

در این گزارش آمده است، برخی از ساکنان فلسطین شرقی می گویند که این هفته پس از بازگشت به خانه هایشان با علائمی همچون ظاهر شدن جوش بر روی پوست هایشان، گلودرد، حالت تهوع و سردرد روبرو شده اند و نگران هستند که این ها علائم جدید مرتبط با مواد شیمیایی باشد که پس از واژگونی قطار در این منطقه در هوا پخش شده است.

در پی وقوع حادثه واژگونی قطار در تاریخ سوم فوریه (14 بهمن ماه)، آتش سوزی گسترده ای در منطقه مذکور به وقوع پیوست و موجب شد که مقام های محلی صدها نفری که در نزدیکی محل حادثه زندگی می کردند را از محل خارج کنند زیرا نگران بودن که یک ماده بسیار قابل اشتعال و خطرناک آتش بگیرد و زندگی ساکنان محلی را در معرض خطر قرار دهد.

سی ان ان ادامه داد که برای جلوگیری از یک انفجار بالقوه مرگبار، گاز سمی وینیل کلراید تخلیه و سوزانده شد و دود سیاهی را برای روزها بر فراز شهر منتشر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاجعه زیست محیطی و انتشار مواد شیمیایی در اوهایوآمریکا

فاجعه زیست محیطی و انتشار مواد شیمیایی در اوهایوآمریکا