مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 16:472023-02-18حوادث

ادامه آتش سوزی در بندر اسکندرون و جابجایی بازماندگان زمین لرزه


بندر اسکندرون ترکیه، کی از بزرگترین بندرهای کانتینری در منطقه مدیترانه شرقی از زمان وقوع زمین لرزه در جنوب این کشور دچار آتش سوزی شده و به صورت بسیار جزیی به فعالیت خود ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، کانتینرهای بار در بندر اسکندرون ترکیه، چند روز پس از آتش سوزی در اثر زلزله ویرانگر جنوب ترکیه و شمال سوریه به قراضه تبدیل شده اند.

زلزله 7.

8 ریشتری سحرگاه هفدهم بهمن ماه در جنوب ترکیه باعث سقوط کانتنرها در بندر اسکندرون و وقوع آتش سوزی بزرگی در این بندر شده بود که پس از چند روز مقامات ترکیه از اطفای کامل آن خبر دادند اما سپس به دلایل نامشخصی تعداد دیگری از کانتینرها آتش گرفت و از آن روز تلاش آتش نشانان برای اطفای کامل حریق ادامه دارد.

شبکه الجزیره  به طور مستقیم انبوهی از کانتینرهای در حال سوختن را نشان می دهد که آتش نشانان روی زمین و از طریق بالگردهای نظامی و غیرنظامی تلاش می کنند شعله های آتش را خاموش کنند، زیرا این بندر تنها خروجی حمل و نقل و تجارت در ایالت هاتای ترکیه است.

الجزیره با اشاره به تخریب گسترده بندر اسکندرون گفت که مسئولین ترکیه برای جمع آوری انبوه کانتینرهای سوخته و نجات باقیمانده ای از کانتینرهای سالم تلاش می کنند؛ بخصوص که این بندر یکی از شریان های تجاری تپنده در ترکیه محسوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه آتش سوزی در بندر اسکندرون و جابجایی بازماندگان زمین لرزه

ادامه آتش سوزی در بندر اسکندرون و جابجایی بازماندگان زمین لرزه