مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 16:072023-02-18اقتصادي

آخوندی: ساکنین بافت تاریخی یزد تسهیلات مرمت می گیرند


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد با اشاره به اهمیت تقویت زیرساخت های صنعت گردشگری در این استان گفت: در ستاد بازآفرینی کشور بحث ارائه تسهیلات مرمت به ساکنین بافت تاریخی مد نظر است و به زودی این مهم با ساز و کار قانونی و متناسبت با ظرفیت های .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، احمد آخوندی ظهر امروز در نشست خبری که با حضور قائم مقام وزیر میراث فرهنگی در این شهر میراث جهانی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تقویت زیرساخت های لازم در حال حاضر استان یزد برای پذیرش همزمان 11 هزار نفر مسافر داخلی و خارجی ظرفیت دارد.

وی با بیان این که خوشبختانه زیرساخت های مناسبی برای پذیریش مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در استان یزد وجود دارد، افزود: استان در حال تقویت زیرساخت های حمل و نقل ریلی و هوایی است که این مهم افتتاح ایرلاین یزد ایر همزمان با شب مبعث رسول گرامی اسلامی نمود بیشتری پیدا کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در خصوص خسارات ناشی از سیل اخیر نیز گفت: 830 مورد از سوی میراث فرهنگی به بنیاد مسکن کمک و برای حمایت دولتی معرفی شدند.

آخوندی با بیان این که زمینه لازم برای پرداخت تسهیلات مرمت و بهسازی بناهای تاریخی در استان یزد فراهم شده است، تصریح کرد: در حال حاضر 400 بنا در بافت تاریخی و جهانی یزد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخوندی: ساکنین بافت تاریخی یزد تسهیلات مرمت می گیرند

آخوندی: ساکنین بافت تاریخی یزد تسهیلات مرمت می گیرند