مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 15:252023-02-18فرهنگي

برنامه اجراهای سی وهشتمین جشنواره موسیقی فجر در گرگان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان محل اجراهای سی وهشتمین جشنواره موسیقی فجر در استان را تشریح کرد و گفت: اجراها در شهرستان گرگان از یک شنبه 30 بهمن ماه 1401 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی آغاز می شود.

- ایسنا/گلستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان محل اجراهای سی وهشتمین جشنواره موسیقی فجر در استان را تشریح کرد و گفت: اجراها در شهرستان گرگان از یک شنبه 30 بهمن ماه 1401 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی آغاز می شود.

محمد رعیت در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک عید سعید مبعث اظهار کرد: سی وهشتمین جشنواره موسیقی فجر به همت و همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن موسیقی ایران، بنیاد رودکی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان همزمان با 14 استان در گلستان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، با بیان اینکه این جشنواره مهم از روز جمعه 28 بهمن ماه از ساعت 17 تا 20 با اجرای گروه ملانفس، سائوچی و گرگانبویل در مجتمع فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آق قلا آغاز شد، ادامه داد: گروه های مختلف شرکت کننده در این جشنواره طبق برنامه از امروز به مدت هفت روز در شهرستان مراه تپه، علی آباد کتول، کلاله، بندرترکمن و گرگان اجرا خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه اجراهای سی وهشتمین جشنواره موسیقی فجر در گرگان

برنامه اجراهای سی وهشتمین جشنواره موسیقی فجر در گرگان