مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-18اجتماعي

اختلاف آمار در اطلاع رسانی تعداد مجروحان تصادفات رانندگی لرستان


موضوع اختلاف آمار در اطلاع رسانی تعداد مجروحان تصادفات رانندگی لرستان در کارگروه کاهش تصادفات این استان مورد بررسی قرار گرفت.

- در کارگروه کاهش تصادفات این استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان کرم زاده مدیر کل دفتر فنی استانداری لرستان روز شنبه در کارگروه کاهش تصادفات در لرستان با اشاره به اختلاف آمار دستگاه های متولی در رابطه با تعداد مجروحان در تصادف جاده ای لرستان، اظهار داشت: در این راستا از ابتدای بهمن ماه، روزانه آمار متوفی ها و مجروحین تصادفات را از همه دستگاه ها به صورت مجزا اخذ کرده ایم.

اختلاف آمار در تعداد مجروحان در تصادفات لرستان وی با بیان اینکه امیدواریم در پایان ماه به یک جمع بندی درست برسیم، عنوان کرد: این اختلاف آماری در بین دستگاه های متولی وجود دارد، به طور مثال در هفته گذشته در جریان وقوع یک تصادف، آمار اولیه ای که سامانه پیامکی راهداری اعلام شد، 18 مجروح بود، سپس اصلاح شد و به هشت نفر کاهش پیدا کرد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان با بیان اینکه در رابطه با این تصادف، معاون اورژانس اعلام کردند که ما 17 نفر مصدوم را با کد ملی به بیمارستان منتقل کرده ایم، گفت: برای اینکه به وحدت رویه برسیم، قانون اشاره کرده که پلیس راه در تصادفات جاده ای اعلام نظر کند و آمار در تصادفات داخل شهرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف آمار در اطلاع رسانی تعداد مجروحان تصادفات رانندگی لرستان

اختلاف آمار در اطلاع رسانی تعداد مجروحان تصادفات رانندگی لرستان