مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 14:502023-02-18سياسي

عمق مشکلات فضای آموزشی خرمشهر زیاد است


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: عمق مشکلات فضای آموزشی در خرمشهر زیاد است و امید است تا پایان سال 1403 مشکلات آموزشی این منطقه را به حداقل برسانیم.

- حمیدرضا خان محمدی امروز (29 بهمن ماه) در حاشیه بازدید از پروژه ساخت مدرسه ایران در خرمشهر، اظهار کرد: این پروژه با کمک خیر در دست ساخت است و 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه اعتبار ساخت این مدرسه 50 میلیارد ریال است، افزود: با تخصیص به موقع اعتبار امید داریم در مهرماه سال آینده این پروژه تکمیل شود.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به سفر خرمشهر به دعوت نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در پی گزارشی که نماینده مردم این شهرستان از فضاهای آموزشی داشت، وزیر آموزش و پرورش دستور داد که امروز از پروژه های مدرسه سازی و مدارس این شهرستان بازدید کنم.

خان محمدی افزود: در این راستا امروز در فرمانداری خرمشهر جلسه ای برای بررسی وضعیت پروژه های مدرسه سازی خواهیم داشت و در تهران نیز این موارد پیگیری می شود.

وی گفت: عمق مشکلات فضای آموزشی در خرمشهر زیاد است و امید است تا پایان سال 1403 مشکلات آموزشی این منطقه را به حداقل برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمق مشکلات فضای آموزشی خرمشهر زیاد است

عمق مشکلات فضای آموزشی خرمشهر زیاد است