مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 13:522023-02-18پزشكي

تأسیس صندوق بیماری های خاص/ وقتی بیماران هزینه کمتری می پردازند


صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج تأسیس شده است و از این پس، این دسته از بیماران هزینه کمتری برای درمانشان می پردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، معصومه میراج، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان سمنان با اشاره به تأسیس صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج گفت: این صندوق به منظور جبران بخشی از هزینه های درمان این بیماران و کاهش پرداخت افراد تأسیس شده است.

وی افزود: بیماران خاص، صعب العلاج و نادر تحت حمایت بهزیستی استان سمنان می توانند اسناد هزینه ای مازاد بر بیمه پایه و تکمیلی مرتبط با بیماری خود را از ابتدای مهرماه سال جاری به ادارات بیمه سلامت استان/ شهرستان برای دریافت هزینه ارائه دهند.

میراج مشمولان این صندوق را شامل کلیه بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران و تأمین اجتماعی بیان و تصریح کرد: این بیماران با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری (شهروندی) به آدرس www.

bimehsalamatiranian.

ir ا می توانند از ثبت بیماری خود در سامانه بیماری های نادر وزارت بهداشت مطلع شده و در صورت عدم ثبت بیماری های ذکرشده، با انتخاب گزینه درخواست حمایت ، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان سمنان ضمن تقدیر از این اقدام ارزشمند بیمه سلامت گفتند: بعد از ثبت در سامانه ها و تأیید بیماری، افراد تحت حمایت از اعتبارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس صندوق بیماری های خاص/ وقتی بیماران هزینه کمتری می پردازند

تأسیس صندوق بیماری های خاص/ وقتی بیماران هزینه کمتری می پردازند