مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 13:102023-02-18حوادث

دستگیری 25 نفر سارق در بوشهر


رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری تعداد 25 نفر سارق و کشف تعداد 26 فقره انواع جرایم سرقت در 10 روز اول طرح تشدید اقداملات مقابله با سرقت خبر داد.

- ایسنا/بوشهر رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری تعداد 25 نفر سارق و کشف تعداد 26 فقره انواع جرایم سرقت در 10 روز اول طرح تشدید اقداملات مقابله با سرقت خبر داد.

  رییس پلیس آگاهی استان بوشهر در مصاحبه با خبر نگار پایگاه خبری پلیس از شناسایی و دستگیری تعداد 25 نفر سارق و کشف تعداد 26 فقره انواع جرایم سرقت در ده روز اول طرح تشدید اقداملات مقابله با سرقت خبر داد.

سرهنگ کاراگاه جوشن سهرابی در تشریح جزییات این خبر بیان داشت با توجه به شروع طرح سراسری تشدید مبارزه با سرقت از تاریخ 25بهمن ماه سال جاری در راستای مطالبه شهروندان و اصحاب رسانه لذا با بهره گیری از ظرفیت پلیس های تخصصی در استان و با شناسایی و پاکسازی نقاط آلوده در دو روز اول این طرح تعداد 25 نفر سارق تحت تعقیب شناسایی و دستگیر و تلاش همکاران منجر به کشف تعداد 26 فقره انواع جرایم سرقت گردید.

این مقام انتظامی استان در تکمیل این خبر بیان کرد: در فرایند پیشگیری از وقوع جرایم سرقت تعداد حداقل بیست و هفت دستگاه سازمانی دارای شرح وظایف بوده پلیس تلاش خواهد کرد با همکاری شهروندان در خود مراقبتی و با همکاری این دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 25 نفر سارق در بوشهر

دستگیری 25 نفر سارق در بوشهر