مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-18بين الملل

تهدید طالبان پاکستان به حملات بیشتر


یک روز پس از کشته شدن چهار تن در جریان حمله یک جوخه انتحاری به ساختمان پلیس در کراچی، طالبان پاکستان امروز (شنبه) نسبت به حملات بیشتر علیه ماموران اجرای قانون هشدار داد.

- یک روز پس از کشته شدن چهار تن در جریان حمله یک جوخه انتحاری به ساختمان پلیس در کراچی، طالبان پاکستان امروز (شنبه) نسبت به حملات بیشتر علیه ماموران اجرای قانون هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس پاکستان اغلب در خط مقدم نبرد با طالبان، هدف حمله شبه نظامیانی قرار می گیرد که آن را به اجرای قتل های غیرقانونی متهم می کنند.

ماه گذشته، بیش از 80 افسر پلیس پاکستان در جریان عملیات یک بمب گذار انتحاری در داخل مسجدی در محوطه پلیس در شهر پیشاور، واقع در شمال غربی این کشور کشته شدند.

امروز گروه تحریک طالبان پاکستان (تی تی پی) با انتشار بیانیه ای به زبان انگلیسی گفت: پلیس ها باید از جنگ ما با ارتش برده و غلام دوری کنند، در غیر این صورت حملات به پناهگاه های امن افسران ارشد پلیس ادامه خواهد داشت.

ما می خواهیم بار دیگر به سازمان های امنیتی هشدار دهیم که از به شهادت رساندن زندانیان بی گناه در برخوردهای ساختگی خودداری کنند، در غیر این صورت شدت حملات آینده شدیدتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید طالبان پاکستان به حملات بیشتر

تهدید طالبان پاکستان به حملات بیشتر