مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 12:462023-02-18سياسي

توجه به گرمایش مناسب در مراکز بهزیستی/ نظارت بر مراکز غیردولتی فراموش نشود


مدیرکل بهزیستی استان سمنان با تأکید بر لزوم توجه به گرمایش مناسب در مراکز بهزیستی، خطاب به مدیران این اداره کل گفت: نظارت بر مراکز غیردولتی فراموش نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمود منطقی، مدیرکل بهزیستی استان سمنان در جمع شماری از مدیران بهزیستی استان، از خدمات و زحمات همکاران به ویژه اعضای شورای اداری در ارائه خدمات مطلوب به توان خواهان در استان قدردانی کرد.

وی هدف از برگزاری این جلسه را جمع بندی و برنامه ریزی اعتبارت، احصا و جمع بندی مسائل و مشکلات با توجه به پایان سال بیان کرد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به سرمای هوا در روزهای اخیر، خواستار پیش بینی های لازم در مراکز به ویژه مراکز شبانه روزی شد.

منطقی افزود: یکی از اقدامات مهم در فعالیت های بهزیستی، نظارت بر مراکز غیردولتی است و نباید این نکته مهم در این بخش فراموش شود.

وی تصریح کرد: حضور در مراکز باید بر دو محور نظارتی و حمایتی متمرکز باشد و در سایه قانون و رعایت دستورالعمل ها، جنبه حمایتی از مراکز نیز فراموش نشود.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های مراکز تحت نظارت در بخش های سازمانی ادامه داد: انتظار می رود تا نهایت استفاده از صندوق بیماران خاص در درمان مددجویان صورت پذیرد تا بتوان در بخش درمان گام مؤثر و پایدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به گرمایش مناسب در مراکز بهزیستی/ نظارت بر مراکز غیردولتی فراموش نشود

توجه به گرمایش مناسب در مراکز بهزیستی/ نظارت بر مراکز غیردولتی فراموش نشود