مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 12:372023-02-18ورزشي

وقتی قهرمان جهان شدم عکس حاج قاسم و رهبری را بالا بردم


وقتی قهرمان جهان شدم با میل خودم و بدون هیچ اطلاع قبلی به عنوان یک ولایتمدار عکس حاج قاسم و رهبری را بالا بردم.

- سید داوود مرتضوی قهرمان پاورلیفتینگ جهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: افسوس می خورم که بعضی از جوانان، ورزشکاران و هنرمندان و به اصطلاح سلبریتی هایی که نان این نظام و مملکت را خورده اند و قبلا هم کسی آنها را نمی شناخت، پایشان را فراتر گذاشته و از خط قرمز ها رد می شوند.

وی گفت: آقای فرهاد ظریف شما شاید در عرصه ورزش موفق باشی اما در عرصه های اخلاق و دین شناسی و جامعه شناسی موفق نیستی و اگر نگاهی به کشور هایی که سفر کرده ای بیندازی متوجه می شوی که آنجا با برده داری جنسی چه جنایت هایی می کنند.

قهرمان پاورلیفتینگ جهان تصریح کرد: آقای علی کریمی شما که دم از آزادی می زنید معلوم نیست در کجا قایم شدی و در فضای مجازی مردم را تحریک می کنی و همین ننگ برای تو بس که تا ابد باید مخفی زندگی کنی.

مرتضوی خاطرنشان کرد: دشمنانی در رابطه با شهید حاج قاسم سلیمانی صحبت می کنند که نتوانستند یک نقطه سیاه در زندگی ایشان پیدا کنند.

سردار سلیمانی ژنرالی است که تمام دنیا او را می شناسند و اگر می خواهید در رابطه ایشان بپرسید از اردوغان رییس جمهور ترکیه سوال کنید که پس از کودتای گلن به کمک آنها رفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی قهرمان جهان شدم عکس حاج قاسم و رهبری را بالا بردم

وقتی قهرمان جهان شدم عکس حاج قاسم و رهبری را بالا بردم