مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-18سياسي

مخالف ادغام نهادهای وکالت با یکدیگر هستیم


رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) از مخالفت این نهاد صنفی با ادغام نهادهای وکالت در کشور خبر داد و گفت: معتقدم خروجی این ادغام می تواند خطرناک باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران(اسکودا)، دکتر جعفر کوشا طی سخنانی در نشست شورای اجرایی اسکودا با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت مدیره برخی از کانون های وکلا اظهار کرد: در سطح برخی از استان ها شاهد برگزاری انتخابات بودیم که می توان به استان های کرمانشاه، مرکزی، اصفهان و آذربایجان غربی اشاره کرد و در کرمان هم به دلیل انصراف برخی از همکاران، انتخابات به آینده موکول شد که به نظرم این مسئله خوبی نبود.

این عضو هیات علمی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی در ادامه در مورد وکلای بازداشت شده در جریان حوادث اخیر نیز گفت: در جریانات اخیر بسیاری از وکلا به صورت داوطلبانه و شجاعانه از حق مردم و همکاران خود دفاع و وکالت پرونده های متعددی را قبول کردند که به نظرم این دقیقا همان معنای اصلی استقلال نهاد وکالت است.

این اقدام وکلا را باید یک کنشگری بسیار مهم و مثبت قلمداد کرد و به نظرم باید از تمامی این وکلا در سطح استان ها تقدیر و تشکر به عمل آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالف ادغام نهادهای وکالت با یکدیگر هستیم

مخالف ادغام نهادهای وکالت با یکدیگر هستیم