مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 12:182023-02-18سياسي

ایرادی که مدیرکل کتابخانه های سمنان به کتاب خاطرات شفاهی امام جمعه سمنان گرفت!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان در ویژه برنامه نقد و بررسی کتاب من مقلد امامم که با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و کانون خدمت کتاب و کتاب خوانی رضوی در سالن جلسات اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان برگزار شد، بر اهمیت حفظ ارزش ها و فرهنگ دفاع مقدس تأکید کرد.

وی گفت: یکی از وظایف سازمانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور و به تبع آن، اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان، برگزاری آیین رونمایی، معرفی و نقد و بررسی کتاب است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان ضمن ارائه و معرفی قسمت هایی کوتاه از کتاب اظهار کرد: نکته حائز اهمیت در این کتاب، شیوایی و نثر آسان آن است.

طاهریان گفت: تشکیل این جلسه به این جهت است که در چاپ بعدی آن، مختصر اشکالات احتمالی توسط بزرگواران حاضر در جلسه مطرح و رفع شود.

وی افزود: از نظر بنده، یکی از ایراداتی که به این کتاب وارد است، تعداد پایین شمارگان آن است و پیشنهاد می کنم اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان در چاپ های بعدی این کتاب، کتابخانه های عمومی استان را نیز در نظر داشته باشند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان گفت: دست کم یک نسخه از کتاب را به کتابخانه های عمومی استان اهدا کنند تا در دسترس عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرادی که مدیرکل کتابخانه های سمنان به کتاب خاطرات شفاهی امام جمعه سمنان گرفت!

ایرادی که مدیرکل کتابخانه های سمنان به کتاب خاطرات شفاهی امام جمعه سمنان گرفت!