مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-18سياسي

ضربات بزرگی در بحران گاز به تولید و اشتغال خراسان شمالی وارد شد


بجنورد_ نماینده مردم بجنورد در مجلس با اشاره به ضربات بزرگ به تولید و اشتغال خراسان شمالی در سرمای اخیر، بر اتخاذ تصمیمات همه جانبه تر در بحران های از این دست تاکید کرد.

- محمد وحیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد نسبت به عواقب برخی تصمیمات، اظهار داشت: در بحرانی که به واسطه سرمای بی سابقه پشت سر گذاشتیم، می شد با نگاه کلان و افق دید بازتر دامنه برخی خسارت ها را کاهش داد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش های مجموعه شرکت گاز در مدیریت بحران اخیر قابل تقدیر است، اما اتخاد تصمیمات باید تابع یک نگاه همه جانبه باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بهره مندی مشترکین از گاز پایدار برگرفته از همان نگاه متعالی انقلاب اسلامی است که در آن عدالت در توزیع خدمات و اولویت ولی نعمتان انقلاب بر هر مسئله ای، اما می شود با تصمیم سازی های منطقی تر از ضرر و زیان های بعضاً هنگفت در حوزه های مختلف جلوگیری کرد.

وی با اشاره به بازدید اخیر خود از مجتمع پتروشیمی خراسان، خاطر نشان کرد: شرکت گاز با قطع گاز مصرفی این مجموعه بزرگ صنعتی که تولیداتش علاوه بر ارزآوری منجر به رونقِ بخش مهم و استراتژیک کشاورزی نیز می شود، زیان بیش از هزار میلیارد تومان به این صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربات بزرگی در بحران گاز به تولید و اشتغال خراسان شمالی وارد شد

ضربات بزرگی در بحران گاز به تولید و اشتغال خراسان شمالی وارد شد