مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-18اقتصادي

پیشرفت 34 درصدی پتروشیمی کهگیلویه/ 500 پروژه در استان افتتاح شد


دهدشت_ معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه پتروشیمی دهدشت با روند خوب فیزیکی در دو سال اخیر به پیشرفت 34 درصدی رسیده است.

- احسان عسکری طی بازدید از پروژه پتروشیمی دهدشت در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: کلنگ زنی پروژه پتروشیمی قریب به 15 سال پیش انجام شد.

وی ابراز داشت: با تجهیزات خریداری شده و در حال ساخت، برآورد ما این است که پتروشیمی دهدشت در سه ماه آتی به پیشرفت تقریبی 60 درصد برسد.

معاون امور اقتصادی استاندار خاطرنشان کرد: خوراک پتروشیمی کهگیلویه از اتیلن گچساران به این مجموعه انتقال داده شود و خط انتقال آن اجرا می شود.

عسکری همچنین نبود آب پتروشیمی را مشکل دیگری بیان کرد و گفت: برای هر دو موضوع فرایند ساخت و بهره برداری در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: قرار بر تأمین آب از رودخانه تراب و در فرایند ساخت نیز از چاه اطراف که پیرامون پروژه است، تأمین می شود.

عسکری با اشاره به بررسی روش های مختلف برای مشکلات برقرسانی این پروژه افزود: مشارکت در بحث سیکل ترکیبی برق و احداث ایستگاه برق مستقل مثرد نظر بوده که هر کدام به صرفه تر باشد، عملیاتی می شود.

معاون اقتصادی استاندار با بیان نگاه امیدوار حوزه اقتصادی استان و تیم مدیریتی این مجموعه به پروژه پتروشیمی، تصریح کرد: تمام هدف ما بر این است که طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 34 درصدی پتروشیمی کهگیلویه/ 500 پروژه در استان افتتاح شد

پیشرفت 34 درصدی پتروشیمی کهگیلویه/ 500 پروژه در استان افتتاح شد