مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 11:412023-02-18سياسي

جامعه ی امروز تشنه سیره نبوی است


رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه ایلام گفت: جامعه امروز از همه نظر به سیره اخلاقی پیامبر (ص) نیازمند است مخصوصا طبقه حاکمیت که باید نسبت به ظلم هایی که به مردم می شود اقدام عملی انجام دهند.

- ایسنا/ایلام رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه ایلام گفت: جامعه امروز از همه نظر به سیره اخلاقی پیامبر (ص) نیازمند است مخصوصا طبقه حاکمیت که باید نسبت به ظلم هایی که به مردم می شود اقدام عملی انجام دهند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر شمس الله سراج ، در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: مهمترین پیام مبعث آزادی انسان از یوغ بندگی هوا و هوس نفس است و پیامبر اسلام پیام آور رحمت و مهربانی است و، چون همه انسان ها اعم از مسلمان و غیرمسلمان دارای فطرت خدایی اند بنابراین پیام رحمت را درک می کنند از طرفی همه ادیان دارای گوهر واحدند و پیامشان یکی است بنابراین همه انسان ها این پیام صلح، دوستی و پایداری را درک می کنند.

دانشیار دانشگاه ایلام با بیان اینکه اقتصائات زمان و مکان نقش اساسی در عملیاتی کردن سیره پیامبر دارد، گفت: پیام رسول گرامی اسلام دارای یک روح و یک کالبد است و روح پیام ثابت بوده، ولی قالب و کالبد آن تغییر پذیر است مانند مساله حجاب که در هر عصر و زمانی می تواند با حفظ اصل پوشش در مد و مدل آن تغییر داد و یا مانند تغییر در ساختار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه ی امروز تشنه سیره نبوی است

جامعه ی امروز تشنه سیره نبوی است