مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 11:212023-02-18سياسي

6 خبر خوب درمانی در هرمزگان


افتتاح دو مرکز درمان ناباروری، کلنگ زنی مرکز سی تی اسکن بشاگرد و نیز انجام دو عمل جراحی مهم در بیمارستان بوموسی و نیز افتتاح بخش دوراپزشکی و بخش زایمان خوشایند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، یکی از عمده ترین مشکلات استان هرمزگان در محرومیت امکانات بهداشتی و درمانی است که سبب سفر بسیاری از مردم این استان به استان های همجوار برای درمان می شود.

در دهه فجر امسال و نیز در یک هفته اخیر، شاهد به ثمر رسیدن برخی پروژه های هرچند کوچک در حوزه درمان در هرمزگان هستیم که در برخی موارد نیاز به سفرهای درون استانی برای دریافت خدمات درمانی را کاهش می دهد.

کلنگ زنی ساختمان سی تی اسکن بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) بشاگرد مراسم کلنگ زنی ساختمان سی تی اسکن بیمارستان بشاگرد با حضور فرماندار ، امام جمعه ، مدیر شبکه بهداشت و درمان و اعضای شورای اداری در نهمین روز از دهه مبارک فجر  برگزار شد.

ساختمان مذکور با زیربنای 50 متر مربع توسط خیر بومی بشاکردی ساخته و جهت استفاده مردم در اختیار بیمارستان قرار می گیرد.

افتتاح کلینیک درمان ناباروری در بیمارستان های  ابوالفضل (ع) میناب و شهید محمدیها در بندرلنگه   با حضور  حسین فرشیدی معاون بهداشتی وزیر بهداشت، کلینیک درمان ناباروری میناب و نیز مرکز درمان ناباروری در بیمارستان بندرلنگه افتتاح و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 خبر خوب درمانی در هرمزگان

6 خبر خوب درمانی در هرمزگان