مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-18اجتماعي

بازدید از موزه تاریخ طبیعی سیستان و بلوچستان رایگان است


مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: بازدید از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی استان در روز «جهانی حیات وحش» رایگان است.

- زاهدان-مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: بازدید از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی استان در روز جهانی حیات وحش رایگان است.

داود میرشکار در گفتگو با، افزود: روز جهانی حیات وحش در سه مارس برابر با 12 اسفند هر سال توسط تمام کشورهای عضو سازمان ملل متحد و در راستای افزایش آگاهی از وضعیت گیاهان و جانوران وحشی جشن گرفته می شود.

وی ادامه داد: به همین منظور، بازدید از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست استان با توجه به نقش و اهمیت بی بدیل خود در معرفی و نمایش گونه های ارزشمند تنوع زیستی برای عمومی مردم رایگان خواهد بود تا علاوه بر شناساندن هرچه بیشتر زیست بوم های مختلف و گونه های حیات وحش، ارزش حفظ و نگهداری تنوع زیستی را به عموم یادآوری کند.

وی تاکید کرد: علاقمندان می توانند به منظور بازدید از موزه، 6 تا 12 اسفند امسال، صبح ها از ساعت 8 تا 13 به آدرس این اداره کل واقع در بلوار شهید قلنبر خیابان هفت تیر اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان مراجعه کنند و از ظرفیت این موزه استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از موزه تاریخ طبیعی سیستان و بلوچستان رایگان است

بازدید از موزه تاریخ طبیعی سیستان و بلوچستان رایگان است