مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 10:302023-02-18سياسي

ارائه 87 هزار تقاضای احداث خوابگاه متأهلی در دانشگاه های کشور


معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ارائه 87 هزار تقاضای احداث خوابگاه متأهلی در دانشگاه های کشور خبر داد.

  - ایسنا/خراسان جنوبی معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ارائه 87 هزار تقاضای احداث خوابگاه متأهلی در دانشگاه های کشور خبر داد.

  هاشم داداش پور، شب گدشته 28 بهمن در جلسه هیئت رییسه دانشگاه بیرجند، این دانشگاه را طلایه دار حوزه علم و دانش در شرق کشور خواند و اظهار کرد: دانشگاه بیرجند پیشرفت های خوبی داشته و جزو دانشگاه های بسیار خوب کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در خصوص کمبودهای موجود در این دانشگاه در حوزه های زیرساختی، خوابگاهی و سلف سرویس نیز گفت: طی بازدیدی که امروز از دانشگاه بیرجند صورت گرفت، این کمبودها احصا شده و در هیئت رییسه دانشگاه با توجه به کمبود اعتبارات، براساس اولویت ها برای رفع آن برنامه ریزی خواهد شد.

معاون وزیر علوم با اشاره به اینکه ساخت خوابگاه های متأهلی در کل کشور فراموش شده بود، تصریح کرد: اگر قانون جوانی جمعیت و تأکید ات دولت سیزدهم برای ساخت خوابگاه های متأهلی نبود، این موضوع اساسأ از دستور کار دانشگاه ها خارج شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 87 هزار تقاضای احداث خوابگاه متأهلی در دانشگاه های کشور

ارائه 87 هزار تقاضای احداث خوابگاه متأهلی در دانشگاه های کشور