مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 10:052023-02-18ورزشي

آل کثیر به دنبال طلسم شکنی در بازی مهم هفته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو؛ عیسی آل کثیر مهاجم شماره 72 سرخپوشان که آخرین بار 429 روز پیش موفق به گلزنی برای پرسپولیس شد نیز بعد از ناکامی در سه بازی اخیر پس از پایان مصدومیتش، - مهاجم پرسپولیس بی صبرانه در انتظار است تا دوباره برای سرخ ها گلزنی کند و جدال حساس برابر سپاهان می تواند این اتفاق ویژه را برای او رقم بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو؛ عیسی آل کثیر مهاجم شماره 72 سرخپوشان که آخرین بار 429 روز پیش موفق به گلزنی برای پرسپولیس شد نیز بعد از ناکامی در سه بازی اخیر پس از پایان مصدومیتش، امیدوار است سرانجام گل بزند.

ستاره جنوبی چند فصل گذشته قرمز ها پس از پایان دوران کابوس وار مصدومیتش بازگشت ویژه ای به جمع سرخ پوشان داشت و در دیدار برابر نفت آبادان پاس گل تماشایی را برای شیخ دیاباته ساخته و پرداخته کرد.

او این روز ها در تمرین پرسپولیس حضور ویژه و فعالی دارد و امیدوار است طلسم گلزنی اش در این فصل را با گلزنی در اصفهان بشکند.

عیسی که برگشت لیگ بیستم دروازه سپاهان در نقش جهان را بازکرد و حالا در تلاش است با تکرار تاریخ در امر گلزنی در نقش جهان، بتواند روحیه ویژه ای گرفته و به روز های اوج خود نزدیک شود.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل کثیر به دنبال طلسم شکنی در بازی مهم هفته

آل کثیر به دنبال طلسم شکنی در بازی مهم هفته