مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 09:472023-02-18اقتصادي

زنجان در جذب سپرده بانکی اول شد/ افزایش 36 درصدی منابع بانکی


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان در بخش رشد سپرده های بانکی رتبه اول و در بحث مانده تسهیلات شبکه بانکی رتبه دوم را کسب کرده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا نادری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه امسال 27 هزار میلیارد تومان در بخش های مخلف در استان زنجان پرداخت شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با اشاره به اینکه از کل تسهیلات پرداختی در استان زنجان 34 درصد مربوط به بخش صنعت و معدن، 24.

5 درصد به خدمات و بازرگانی، 14 درصد مربوط به حوزه مسکن و ساختمان است، اضافه کرد: همچنین 12 درصد از تسهیلات مربوط به بخش کشاورزی و 4 درصد نیز مربوط به حوزه قرض الحسنه است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در بخش رشد سپرده های بانکی رتبه اول و در بحث مانده تسهیلات شبکه بانکی رتبه دوم را کسب کرده است، اضافه کرد: طبق آمار احصا شده کل منابع شبکه بانکی استان زنجان منتهی به پایان آذر ماه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نیز 36 درصد افزایش داشته است.

نادری یکی از حوزه های مورد توجه استان را هم توجه به شرکت های دانش بنیان اعلام کرد و گفت: در این راستا پرداخت تسهیلات در قالب تبصره 18 قانون بودجه به طرح های دانش بنیان معرفی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان در جذب سپرده بانکی اول شد/ افزایش 36 درصدی منابع بانکی

زنجان در جذب سپرده بانکی اول شد/ افزایش 36 درصدی منابع بانکی