مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-18بين الملل

ده ها زخمی در درگیری با ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری


در جریان فعالیت های ضد شهرک سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، ده ها فلسطینی در درگیری با نیروهای اسراییلی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شدند.

- در جریان فعالیت های ضد شهرک سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، ده ها فلسطینی در درگیری با نیروهای اسراییلی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، فلسطینی ها در مناطق مختلف کرانه باختری از جمله نابلس، کفر قدوم و قریوت به مقابله با شهرک سازی رژیم صهیونیستی پرداختند.

در نابلس، درگیری های شدیدی در شهر بیتا در جنوب این منطقه رخ داد که طی آن ارتش اسراییل با شلیک گاز سمی و گلوله های پلاستیکی تلاش کرد فلسطینی ها را متفرق کند و در اثر آن تعدادی از فلسطینی ها زخمی شدند.

در شهرک کفرقدوم هم دو فلسطینی و یک فعال خارجی در جریان سرکوب راهپیمایی هفتگی ضد شهرک سازی توسط نیروهای اسراییلی بر اثر اصابت گلوله های فلزی زخمی شدند.

نیروهای صهیونیستی در روستای قریوت هم با اهالی درگیر شدند که در پی آن چندین فلسطینی زخمی شدند.

مراد شتیوی، هماهنگ کننده مقاومت مردمی در کفرقدوم گفت: اشغالگران به دنبال گسترش دامنه جنگ علیه مردم فلسطین و منابع آنها هستند و به سرقت زمین، شهرک سازی و عملیات کشتار و دستگیری بسنده نمی کنند بلکه شروع به وضع یک سری قوانین ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده ها زخمی در درگیری با ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

ده ها زخمی در درگیری با ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری