مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 09:012023-02-18اقتصادي

طول شبکه گاز در کردستان به بیش از 12700 کیلومتر رسید


بر اساس آخرین آمار، طول شبکه گازرسانی در بخش شهری و روستایی استان به 12 هزار و 756 کیلومتر رسید.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: بر اساس آخرین آمار، طول شبکه گازرسانی در بخش شهری و روستایی استان به 12 هزار و 756 کیلومتر رسید.

احمد فعله گری در گفت و گو با خبرنگاران، آمار مشترکان گاز در استان را 612 هزار مورد اعلام و اظهار کرد: هم اکنون هزار و 573 روستا از گاز طبیعی بهره مند است.

وی با اشاره به اینکه ضریب نفوذ گاز طبیعی در استان به 99 درصد رسیده است، افزود: تا پایان امسال ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت روستایی نیز به 99 درصد افزایش می یابد.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان اضافه کرد: هم اکنون عملیات گازرسانی در 137 روستا فعال است و هفته دولت سال آینده پایان گازرسانی در استان جشن گرفته می شود.

فعله گری طرح های در دست اجرای گازرسانی را مربوط به نقاط دورافتاده و سنگلاخی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه برای اتمام شبکه گذاری در روستاهای باقیمانده احتیاج به لوله گذاری بیشتری است، پس طول شبکه های گازرسانی در سال آینده افزایش چشمگیری خواهد داشت.

وی ادامه داد: پیمانکاران و افراد مشغول به کار در پروژه های گاز رسانی اغلب بومی استان هستند، ضمن اینکه برای تعداد زیادی نیز به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طول شبکه گاز در کردستان به بیش از 12700 کیلومتر رسید

طول شبکه گاز در کردستان به بیش از 12700 کیلومتر رسید