مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 07:552023-02-18ورزشي

شرایط معافیت برخی آزادکاران عنوان دار از جام تختی


طبق تصمیم کادر فنی و بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، برخی از مدعیان تیم ملی از حضور در رقابت های بین المللی جام جهان پهلوان تختی معاف هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چندی پیش رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان نخستین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی طی روزهای 28 تا 30 دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و برترین نفرات اوزان دهگانه طبق چرخه انتخابی برای حضور در رقابت های قهرمانی سال 2023 آسیا مشخص شدند.

البته این رقابتها با غیبت برخی از مدعیان اصلی کشتی آزاد ایران مثل رضا اطری در 61 کیلوگرم، رحمان عموزاد در 65 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی 70 کیلوگرم، یونس امامی در 74 کیلوگرم، محمد نخودی در 79 کیلوگرم، حسن یزدانی در 86 کیلوگرم، کامران قاسم پور در 92 کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم برگزار شد و نفراتی مثل علی سوادکوهی و امیرعلی آذرپیرا هم با صلاحدید کادر فنی و به دلیل عملکرد مطلوب درجام جهانی آمریکا در مسابقات قهرمانی کشور کشتی نگرفتند.

در این میان برخی از مدعیان هم به دلیل مصدومیت و با صدور گواهی پزشک در این مسابقات حضور نداشتند که در این نفرات می توان به یدالله محبی به دلیل جراحی زانو و محمدحسین محمدیان و امیرحسین فیروزپور با توجه به گواهی پزشک به میدان نرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط معافیت برخی آزادکاران عنوان دار از جام تختی

شرایط معافیت برخی آزادکاران عنوان دار از جام تختی