مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 20:502023-02-17سياسي

نشست «روایت سازی در نبرد رسانه ای» در قم برگزار شد


نخستین نشست عمومی پیش رویداد مبینا با موضوع «نحوه روایت سازی در نبرد رسانه ای» توسط استاد حسن صدرایی عارف، برگزار شد.

- ایسنا/قم نخستین نشست عمومی پیش رویداد مبینا با موضوع نحوه روایت سازی در نبرد رسانه ای توسط استاد حسن صدرایی عارف، برگزار شد.

استاد حسن صدرایی عارف سردبیر خبرگزاری حوزه امروز 28 بهمن ماه، در نخستین نشست عمومی پیش رویداد مبینا با موضوع نحوه روایت سازی در نبرد رسانه ای که با شرکت طلاب خواهر استان قم برگزار شد، با بیان اینکه فضای سابیری فضای حکمرانی است، گفت: فضای سایبری ابزاری برای ارتباط و کنترل سیستم های الکترونیکی و مخابراتی با هدف خدمت به انسان است.

وی با تاکید بر اینکه فضای مجازی واقعیتی ناملموس است، افزود: ما دو فضای واقعی ملموس و ناملموس داریم که باید از این واقعیت ناملموس که به نام فضای مجازی مطرح است استفاده درست و بهینه داشت.

صدرایی عارف تصریح کرد: بخشی از هویت انسان در همین فضای مجازی است که ابتدا ذهن انسان را به تسخیر خود درآورده و در ادامه انسان را با خود همراه می کند.

وی با بیان اینکه ایران در وسط میدان جنگ روایت ها است، گفت: یک طرف می خواهد ایران قوی را نشان دهد و طرف دیگر می خواهد ایران نابود را در ذهن ها بوجود آورد و در حال حاضر فضای مجازی احساس فساد را بیشتر از خود فساد در ایران بیان کرده و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «روایت سازی در نبرد رسانه ای» در قم برگزار شد

نشست «روایت سازی در نبرد رسانه ای» در قم برگزار شد