مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 20:282023-02-17سياسي

پرند نیمه شعبان شهرستان می شود؟/ فرماندار: دور از ذهن نیست


امید احمدی فرماندار شهرستان رباط کریم در گفت وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم در خصوص احتمال شهرستان شدن شهر پرند اظهار کرد: در سفر اخیر رییس جمهور به شهرستان رباط کریم، بحث استقلال سیاسی شهر پرند مطرح شد و آیت الله رییسی دستوری مبنی بر بررسی شهرستان شدن پرند را صادر کرد.

وی گفت: پیشنهاد شهرستان شدن پرند ابتدا در استانداری تایید شده و اکنون در وزارت کشور در حال بررسی است و در صورت تایید در وزارت کشور، موضوع در هیأت دولت مطرح خواهد شد.

  فرماندار شهرستان رباط کریم با بیان اینکه هنوز پیشنهاد به هیأت دولت نرفته است، تصریح کرد: درصورتی که پیشنهاد، به هیأت دولت برود و تایید شود، احتمال آن که در نیمه شعبان این شهر به شهرستان تبدیل شود دور از ذهن نخواهد بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ استقلال سیاسی و تأسیس فرمانداری در پرند، از خواسته ها و مطالبات مردمی بوده و در سامانه  فارس من هم ثبت شده و امضاهای زیادی را به خود اختصاص داده است.

  این مطالبه در سفر رییس جمهور به شهرستان رباط کریم در 17 آذرماه سال جاری، از سوی مردم و مسؤولان در شورای اداری شهرستان مطرح شد و آیت الله رییسی، به جا بودن مطالبه را مطرح و موافقت ضمنی خود را اعلام کرد و دستور بررسی موضوع در استانداری، وزارت کشور و هیأت دولت را داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرند نیمه شعبان شهرستان می شود؟/ فرماندار: دور از ذهن نیست

پرند نیمه شعبان شهرستان می شود؟/ فرماندار: دور از ذهن نیست