مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 18:252023-02-17سياسي

سردار شکارچی: نباید در بازدارندگی متوقف شویم


معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: باید قدرت هجومی خودمان را بالا ببریم، دشمن این همه ضعف دارد، دشمن، فرهنگ دنیا را تغییر می دهد و انسانیت را از بشر می گیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت وگویی رادیویی اظهار کرد: معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح مسئولیت سنگینی بر دوش من و همکارم است چه در ستاد کل و چه در سازمان نیروهای مسلح و غیره.

ما دو کار بسیار اساسی در این ستاد انجام می دهیم، یکی اینکه باید ظرفیت های دستگاه های فوق را در تقویت جبهه فرهنگی در سطح نیروهای مسلح و ملی، منطقه ای، فرا منطقه ای به کار بگیریم که به حمدالله توفیقات خوبی تا الان حاصل شده است.

سردار شکارچی مسلح بیان کرد: موضوع دوم این است که باید این ظرفیت را در تعامل با دستگاه های فرهنگی کشور هم تقویت کنیم و کمک کنیم به همه دستگاه های فرهنگی و ظرفیت هایشان را برای تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در چند فصلی که عنوان شد به کار بگیریم.

وی عنوان کرد: یکی از فعالیت های مهم ما در حوزه جنگ نرم و جنگ شناختی و کار در حوزه فضایی مجازی است که چهل و چهار قرارگاه در این زمینه فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شکارچی: نباید در بازدارندگی متوقف شویم

سردار شکارچی: نباید در بازدارندگی متوقف شویم