مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 17:202023-02-17فرهنگي

بازدید مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه از جشنواره هنرهای تجسمی فجر


سردار ایرج مسجدی، مشاور فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در فرهنگستان هنر از نمایشگاه آثار منتخب هنرمندان حاضر در جشنواره پانزدهم بازدید کرد.

- سردار ایرج مسجدی، مشاور فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در فرهنگستان هنر از نمایشگاه آثار منتخب هنرمندان حاضر در جشنواره پانزدهم بازدید کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری جشنواره، در جریان این بازدید که با حضور عبدالرضا سهرابی مدیرکل هنرهای تجسمی و رییس شورای سیاستگذاری پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، سیدمصطفی زراوندیان دبیر بخش تجسم هنر و احمد کوچکیان هنرمند رشته نقاشی همراه بود، مسجدی آثار نمایش یافته در بستر جشنواره هنرهای تجسمی فجر را فاخر، ارزشمند و اثرگذار توصیف و عنوان کرد: آنچه در بستر پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به نمایش درآمده، نشان دهنده چشمه ای از ظرفیت های ارزنده هنر اسلامی-ایرانی است.

این جشنواره نمایانگر عملکرد موفق هنرمندان متعهد و خبره از مناطق مختلف کشور است و حقیقتا می توانم بگویم که یکی از زیباترین نمایشگاه های هنری را در زمینه هنرهای تجسمی شاهد هستیم.

او ادامه داد: هنر امروز در ابعاد و شاخه های گوناگون خود می تواند با مخاطبان حرف بزند و حقایق بسیاری را بشناساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه از جشنواره هنرهای تجسمی فجر

بازدید مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه از جشنواره هنرهای تجسمی فجر