مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 16:352023-02-17اجتماعي

15 جاده به دلیل شرایط جوی مسدود است/ کندوان و هراز امروز و فردا یک طرفه می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت جاده های کشور بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، - در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 امروز و فردا از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد و در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 امروز و فردا از رودهن به سمت آمل، ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت جاده های کشور بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

 تردد روان در آزادراه تهران-شمال و هراز و فیروزکوه مدیر مرکز مدیریت راه ها گفت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت محور های کندوان، هراز و فیروزکوه، همچنین آزادراه قزوین-رشت و آزادراه تهران-شمال نشان می دهد.

 ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه قزوین-کرج-قزوین وی درباره وضعیت ترافیکی فعلی دیگر جاده های کشور اظهار کرد: در حال حاضر دوربین های نظارت تصویری ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس و ترافیگ سنگین در آزادراه کرج – قزوین مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 جاده به دلیل شرایط جوی مسدود است/ کندوان و هراز امروز و فردا یک طرفه می شود

15 جاده به دلیل شرایط جوی مسدود است/ کندوان و هراز امروز و فردا یک طرفه می شود