مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 16:322023-02-17سياسي

کمک های سپاه استان قم به زلزله زدگان خوی ارسال شد


فرمانده سپاه استان قم از ارسال 6 محموله کمک به زلزله زدگان خوی خبر داد و گفت: قرارگاه حضرت معصومه(س) 2 روز بعد از زلزله خوی در این شهرستان فعال شده و همچنان مشغول خدمات رسانی به مردم این شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار محمدرضا موحد در گفت وگویی خبری با اشاره به کمک های بسیج و سپاه قم به زلزله زدگان خوی، اظهار کرد: 6 محموله از انواع کمک های مورد نیاز مردم زلزله دیده این شهرستان توسط سپاه و بسیج استان قم ارسال شده است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم افزود: همچنین به همت بسیج و سپاه قم 2 آشپزخانه در این شهرستان فعال و در هر وعده افزون بر 2 هزار پرس غذای گرم در بین مردم توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: پتو، بخاری برقی، لباس گرم، نان، کاپشن و غیره بخشی از اقلام ارسالی قم به شهرستان خوی در ارسال 6 محموله است.

موحد با اشاره به ارسال بیش از 70 هزار قرص نان به زلزله زدگان خوی، تصریح کرد: همچنین با همکاری ستاد کریمه اهلبیت(ع) و خیرین نیز اقلامی مانند برنج، گوشت، نخود، لوبیا، عدس و غیره نیز تامین و ارسال شده است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم در پایان بیان داشت: قرارگاه حضرت معصومه(س) سپاه قم 2 روز بعد از زلزله خوی در این شهرستان فعال شده و همچنان مشغول خدمات رسانی به مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های سپاه استان قم به زلزله زدگان خوی ارسال شد

کمک های سپاه استان قم به زلزله زدگان خوی ارسال شد