مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 16:252023-02-17سياسي

چهارمحال و بختیاری نیازمند ماشین آلات و تجهیزات است


چهارمحال و بختیاری نیازمند تجهیزات و ماشین آلات است و انتظار می رود هرچه زودتر مشکلات برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد علی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه هرکسی باید از نفس خود مراقبت کند و اسیر زرق و برق ها نشود اظهار کرد: قرآن تاکید می کند باید از خود مراقبت کرد و دین خود را به سیاسی بازی و مستکبرین نفروشد، همدلی مردم با افزایش کمک رسانی ها و انسجام مسئولان در ارائه خدمات یک ضرورت است، اما توجه ویژه مسئولان کشوری را برای گسیل ماشین آلات می طلبد.

وی افزود: بازگشایی جاده های دسترسی و راه های ارتباطی روستایی باید اولویت مسئولان باشد که این اقدام هم نیازمند تجهیزات بیشتر است.

نکونام با اشاره به فرا رسیدن عید سعید مبعث گفت: بعثت حضرت رسول عید احیای تمام ارزش های انسانی است و تکمیل ادیان است، قبل از قرآن کتب آسمانی وجود داشت اما تحریف شدند، امروز کتاب اصیل به نام تورات و انجیل وجود ندارد و بشر در این کتاب ها دست برده است اما به هیچ عنوان انسانی نمی تواند در قرآن دخل و تصرف کند، خداوند ابدیت قرآن را تضمین کرده است.

وی افزود: در زمانی که قرآن نازل شد، بشریت به بلوغ فکری رسیده بود تا قرآن را بفهمد و درک کند، لذا تحریفی در قرآن صورت نگرفت اما در زمان کتب انجیل و تورات بشری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری نیازمند ماشین آلات و تجهیزات است

چهارمحال و بختیاری نیازمند ماشین آلات و تجهیزات است