مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 16:152023-02-17سياسي

لزوم جلوگیری از نفت فروشی در ایران


تلاش آمریکا این است که نیاز همه کشورها به نفت ایران را از بین ببرد و اگر بخواهیم نفت فروشی و خام فروشی کنیم با مصیبت های اقتصادی مواجه می شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز با تبریک فرا رسیدن عید مبعث پیامبر اکرم (ص) عنوان کرد: به تعبیر امام (ره) روز بعثت پیامبر (ص) در سراسر عالم نظیر ندارد و شریف تر از این روز وجود خارجی ندارد به دلیل اینکه دیگر در دنیا چنین اتفاقی نیفتاده و شخصیتی مانند پیامبر (ص) وجود ندارد.

وی عنوان کرد: ابر بدهکارترین کشور در دنیا آمریکا است اما با اقتداری که با دلار خود در دنیا ایجاد کرده کمتر ورشکست می شود.

حجت الاسلام موسوی فرد بیان کرد: در سال 2008 به دلیل ترکیدن حباب مسکن، بحران مالی برای آمریکا ایجاد شد و سردمداران آمریکایی برای ایجاد یک پایه پولی، حدود 1250 میلیارد دلار از چین قرض کردند.

وی گفت: به دلیل قدرتی که آمریکا دارد این بدهکاری ها را پرداخت نکرد و چین گفت چرا ما نتوانیم چنین اقتداری برای خود ایجاد کنیم؟ بنابراین از سال 2009 تا 2013 تعداد 2 هزار و 600 ابرپروژه با بیش از یک تریلیون دلار را در 120 کشور اجرا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جلوگیری از نفت فروشی در ایران

لزوم جلوگیری از نفت فروشی در ایران