مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-17سياسي

مردم و مسؤولان برای ارتقای وضعیت فرهنگی ورامین تلاش کنند


مردم باید برای ایجاد وضعیت بهتر فرهنگی تلاش کنند و با تشکیل گروه های امر به معروف و نهی از منکر با محوریت مساجد و با کمک رسانه ایجاد فضای فرهنگی متناسب با جامعه اسلامی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز خطبه های عبادی_ سیاسی جمعه این هفته ورامین که در مصلی مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم همیشه در صحنه کشورمان به ویژه مردم ورامین، اظهار کرد: راهپیمایی ورامین در 22 بهمن کم نظیر بود و باید از حضور گرم مردم در این مسیر الهی تشکر شود.

وی در ادامه وضعیت فرهنگی این شهر را مطلوب ندانست و گفت: باید مردم با محوریت مساجد با تشکیل گروه های امر به معروف و نهی از منکر برای ایجاد وضعیت فرهنگی مناسب تلاش کنند.

حجت الاسلام قدوسی نژاد نقش مرکز رسیدگی به امور مساجد و بسیج در این زمینه را بسیار تأثیرگذار قلمداد کرد و افزود: اهمیت مسائل فرهنگی تا جایی است، که می بینیم امروز دشمنان برای ضربه به نظام بر آن تمرکز کرده و از همه ابزارها به ویژه رسانه برای این امر استفاده می کنند.

خطیب جمعه ورامین بیان کرد: وضعیت فرهنگی در شهر مذهبی و فرهنگی ورامین مطلوب و زیبنده جامعه اسلامی نیست، ضعف ها و نقص هایی دارد که امیدواریم جبران شود تا فضای مطلوب و متناسب با جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم و مسؤولان برای ارتقای وضعیت فرهنگی ورامین تلاش کنند

مردم و مسؤولان برای ارتقای وضعیت فرهنگی ورامین تلاش کنند