مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 15:222023-02-17اقتصادي

دنیای بیمه از تغییر ریل و اصلاحات پرده برداری می کند


با ثبت نهایی افزایش سرمایه بیمه سرمد، راه برای در اختیار گرفتن سهم بیشتر از بازار بیمه، افزایش سهم نگهداری، ثروت سازی و البته شناسایی سود بیشتر برای سهامداران هموار شده و این تازه آغاز یک حرکت جدید خواهد بود.

- بیمه گری حرفه ای و حرکت با برنامه باشد.

مسیری روشن که ضامن سودسازی و ثروت آفرینی خواهد بود.

اثر مثبت بر سودآوری و قدرت رقابت سرمد با ثبت نهایی افزایش سرمایه بیمه سرمد، انتظار می رود با بهبود توانگری مالی و افزایش قدرت در بازار، راه برای افزایش سود این شرکت و بهبود وضعیت بازده سهام را هموارتر شود و با در نظر گرفتن ترکیب سهامداران و آینده نگری آنها، آنچه ترسیم کننده افق روشن بیمه سرمد است، اعتماد سهامداران به برنامه ها و تغییرات آینده خواهد بود.

چه اینکه هرچند با افزایش سرمایه ثبت شده، سرمد بر اساس مقررات و دستور العمل های بیمه مرکزی می تواند سهم نگهداری و قبولی حق بیمه را افزایش دهد اما در حرکت به سمت اهداف تاخیر جایز نیست.

بهشتی نژاد به نظر با برنامه روشن به بیمه سرمد آمده و تلاش دارد با تکیه بر اعتماد سهامداران و اتحاد مدیران و کارشناسان، این شرکت را روی ریل جدید قرار دهد و البته این ریل گذاری نیاز به تزریق نقدینگی دارد و در گام بعدی او می خواهد افزایش سرمایه تا مبلغ 1000 میلیارد تومان از محل آورده نقدی را محقق ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیای بیمه از تغییر ریل و اصلاحات پرده برداری می کند

دنیای بیمه از تغییر ریل و اصلاحات پرده برداری می کند