مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 14:502023-02-17سياسي

حضور مردم در راهپیمایی نشان از اقتدار ایران اسلامی داشت


22 بهمن نقطه عطف انقلاب اسلامی است و حضور مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب، پیامی روشن برای جهانیان از اقتدار و بالندگی نظام جمهوری اسلامی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به حضور گسترده مردم ایران اسلامی و نیز پایتخت شور و شعور حسینی در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه امسال، اظهار کرد: بی تردید راهپیمایی 22 بهمن یکی از صحنه های حساس سیاسی برای نظام انقلاب اسلامی است که مردم ایران همواره این روز را با حضور حماسی خود گرامی داشته اند.

وی با یادآوری اینکه دشمن همواره تلاش کرده است تا با نیرنگ های مختلف و تفرقه افکنی و نیز کمرنگ جلوه دادن اقداماتی که در طول چهار دهه گذشته انجام شده، مردم را برای حضور در چنین صحنه هایی دلسرد کند، تصریح کرد: با همه این دسیسه ها، امسال همگان شاهد حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن و تجلی واقعی امامت با حضور در صحنه بودیم.

خاتمی افزود: 22 بهمن نقطه عطف انقلاب اسلامی است و حضور مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب، پیامی روشن برای جهانیان از اقتدار و بالندگی نظام جمهوری اسلامی داشت خطیب نماز جمعه زنجان در ادامه به عفو بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و با تاکید بر اینکه این اقدام نشأت گرفته از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در راهپیمایی نشان از اقتدار ایران اسلامی داشت

حضور مردم در راهپیمایی نشان از اقتدار ایران اسلامی داشت