مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 14:452023-02-17بين الملل

واقعیت وعده آمریکا درباره اعطای جایزه صلح نوبل به نتانیاهو


منابع رسانه ای امروز (جمعه) خبری را به نقل از معاون وزیر امور خارجه آمریکا دست به دست کرده اند مبنی بر اینکه اگر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، - منابع رسانه ای امروز (جمعه) خبری را به نقل از معاون وزیر امور خارجه آمریکا دست به دست کرده اند مبنی بر اینکه اگر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، رییس جمهوری روسیه را به خروج نیروهای خود از اوکراین متقاعد کند، جایزه صلح نوبل به او داده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت ارم نیوز، این وعده توسط رسانه های مذکور به نقل از ویکتوریا نولاند، معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاست خارجی در جریان گفت وگو با موسسه کارنگی بازتاب داده شده است.

ارم نیوز درباره صحت این خبر نوشت: در حساب توییتر نولاند و رسانه های آمریکایی به این اظهارات اشاره نشده و تنها به صحبت های این مقام آمریکایی درباره کریمه مبنی بر اینکه تاسیسات نظامی روسیه در این منطقه اهدافی مشروع برای اوکراین هستند و واشنگتن از کی یف بابت حمله به این تاسیسات حمایت می کند، اشاره شده است.

طبق این گزارش، پس از پیگیری های بیشتر مشخص شد که به اظهارات نولاند درباره اعطای جایزه صلح نوبل به نتانیاهو، در حساب کاربری ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در تلگرام پرداخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعیت وعده آمریکا درباره اعطای جایزه صلح نوبل به نتانیاهو

واقعیت وعده آمریکا درباره اعطای جایزه صلح نوبل به نتانیاهو