مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 14:452023-02-17سياسي

مردم آذربایجان پرچمدار اتحاد و آزادی ایران هستند


امام جمعه تبریز با بیان اینکه مردم آذربایجان پرچمدار اتحاد و آزادی ایران هستند، با اشاره به قیام 29 بهمن گفت: مردم غیور و شجاع باهوش تبریز یک حادثه را تبدیل به جریان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دیدار مردم تبریز سخن بسیار راهبردی است و حتی تشکر رهبر از ملت به خاطر این بود که مردم ایران یک نه بزرگ و محکم به همه گروه های برانداز و کشورهای حامی آنها دادند.

وی با بیان اینکه در واقع دست رد را ملت ایران به سینه دشمنانی زدند که می خواستند مردم ایران برای همیشه با آرمان های انقلاب قهر بدهند، افزود: اما حضور پرشور مردم در راهپیمایی اخیر قدرتمندی با عمق تأثیر بسیار بالا در معادلات داخلی و بین المللی بود.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: فتنه اخیر در شنبه تاریخی دفن شد و به تاریخ پیوست که البته به برکت هدایت های رهبری نظام مقدس اسلام تصویر ایران در پسا فتنه سال جاری تصویر بزرگی از اتحاد ملی و انسجام اسلامی برای همگان بود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در در بخش دیگر بیانات خود تاکید بر دیدن و روایت پیشرفت های انقلاب اسلامی داشتند و تاکید کردند که باید در حوزه روایت پیشرفتی کارها اقدامات تبلیغی و روایی گسترده شروع شود.

از این رو باید بخشی از فعالیت رسانه ها و مجموعه های رسانه اعم از رسانه ملی و سایر رسانه ها به روایت پیشرفت های انقلاب معطوف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم آذربایجان پرچمدار اتحاد و آزادی ایران هستند

مردم آذربایجان پرچمدار اتحاد و آزادی ایران هستند