مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 13:402023-02-17سياسي

مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی تلاش جدی کنند


امام جمعه موقت ورامین وضعیت اقتصادی فعلی را آزاردهنده دانست و خواستار اقدام جدی و تلاش مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر برابر مردم ایران اظهار تعظیم فرمودند.

امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری از خطبه های خود وضعیت فرهنگی این شهر را مطلوب ندانست و گفت: متأسفانه وضعیت فرهنگی شهر توسط عده ای مخدوش شده است، باید مردم با محوریت مساجد با تشکیل گروه های امر به معروف و نهی از منکر خودشان تلاش کنند.

وی نقش مرکز رسیدگی به امور مساجد و بسیج در این زمینه را بسیار تأثیرگذار قلمداد کرد و افزود: اهمیت مسائل فرهنگی تا جایی است، که می بینیم، امروز دشمنان برای ضربه به نظام بر آن تمرکز کرده و از همه ابزارها به ویژه رسانه برای این امر استفاده می کنند.

خطیب جمعه ورامین گفت: وضعیت فرهنگی در کشور و نیز شهر مذهبی و فرهنگی ورامین مطلوب و زیبنده جامعه اسلامی نیست و ضعف ها و نقص های فراوانی دارد که امیدواریم جبران شود تا فضای مطلوب و متناسب با جامعه منتسب به اهل بیت (ع) را داشته باشیم.

قدوسی نژاد سپس ضمن تقدیر از تلاش های رییس جمهور و سفر ارزشمند وی به چین گفت: قطعاً در بلند مدت شاهد آثار این سفر خواهیم بود، اما وضعیت فعلی اقتصادی مردم آزار دهنده است و می بایست، مسئولان اقدام جدی در این زمینه داشته باشند، مسئولان باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی تلاش جدی کنند

مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی تلاش جدی کنند