مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 13:392023-02-17سياسي

قدردانی امام جمعه سنندج از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن


امام جمعه سنندج از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال قدردانی و آن را پرشور و دشمن شکن توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع سنندج با تقدیر از حضور باشکوه مردم کردستان در راهپیمایی 22 بهمن، خاطرنشان کرد: این حضور پرشور و دشمن شکن پیام بزرگ و رسایی داشت و بیانگر وحدت و اتحاد ملی ناگسستنی و پای کار بودن ملت ایران در عرصه های مهم و سرنوشت ساز است.

ماموستا رستمی تصریح کرد: مردم بصیر ایران اسلامی و خاصتا کردستانی ها با حضور پررنگ و دشمن شکن در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند با گذشت 44 سال از پیروزی انقلاب همچنان پای کار نظام و انقلاب ایستاده و توطئه و تهدیدات و تبلیغات سوء دشمنان راه به جایی نمی برد.

وی با بیان اینکه این حضور پرشکوه مردم رسالت و مسئولیت مسئولین در قبال مردم را دوچندان کرد، گفت: مردم وظیفه خود نسبت به انقلاب و نظام را ادا کردند و امروز وظیفه مسئولان است که باید با خدمت جهادی و صادقانه زمینه رفع مشکلات را فراهم کنند.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: ملت ایران در راهپیمایی امسال نشان دادند سزاوار شایسته ترین خدمات هستند و همه مسئولان باید در این مسیر به وظایف خود عمل کنند تا فردای قیامت پاسخگوی امانت مسوولیت باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی امام جمعه سنندج از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن

قدردانی امام جمعه سنندج از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن