مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-17ورزشي

روند ساخت سالن سرپوشیده سنندج تسریع یابد


استاندار کردستان بر تلاش و همکاری با اداره کل ورزش و جوانان برای تسریع در ساخت سالن سرپوشیده دوومیدانی در استان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کردستان، اسماعیل زارعی کوشا روز جمعه در دیدار با رییس فدراسیون دوومیدانی در سنندج اظهار کرد: استانداری تلاش خود را برای حمایت از اداره کل ورزش و جوانان در زمینه ساخت سالن سرپوشیده دوومیدانی در استان به کار می گیرد.

وی کردستان را دارای ظرفیت های فراوان در ورزش به ویژه رشته دوومیدانی دانست و اظهار امیدواری کرد شاهد رشد این رشته ورزشی در استان باشیم.

هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی هم با تأکید بر ضرورت طرح استعدادیابی در مدارس برای جذب دانش آموزان علاقمند به رشته دوومیدانی، اظهار داشت: فدراسیون توان خود را برای ساخت سالن سرپوشیده شهر سنندج به کار می گیرد چرا که این رشته ورزشی نیازمند توجه بیش از پیش است.

در این دیدار، طرفین بر همکاری کامل و همه جانبه و هماهنگ در راستای تسریع در روند ساخت سالن سرپوشیده دوومیدانی در سنندج تأکید کردند.

همچنین برگزاری طرح های استعدادیابی با رویکرد رشد و توسعه ورزش اول المپیک در کردستان و برگزاری مسابقات دوهای استقامت در کنار دریاچه زریوار به صورت سالیانه از دیگر موارد مورد بحث در این دیدار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند ساخت سالن سرپوشیده سنندج تسریع یابد

روند ساخت سالن سرپوشیده سنندج تسریع یابد