مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-17پزشكي

خدمات رایگان دندانپزشکی به مادران و کودکان مناطق محروم گلستان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به مادران باردار و شیرده و کودکان مناطق محروم استان از جمله منطقه «پیشکمر» در شهر «فراغی» خبر داد.

- ایسنا/گلستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به مادران باردار و شیرده و کودکان مناطق محروم استان از جمله منطقه پیشکمر در شهر فراغی خبر داد.

دکتر موسی الرضا شبیهی صبح امروز جمعه 28 بهمن ماه 1401 در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: محرومیت زدایی و ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم و کم برخوردار از برنامه های دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان است که در طول سال و در مناسبت های مختلف اجرا می شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به مادران باردار و شیرده و کودکان زیر 15 سال مناطق محروم استان در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: در همین راستا و به مناسبت عید سعید مبعث طرح سه روزه ارائه خدمات دندانپزشکی در منطقه محروم پیشکمر یکی از بخش های شهرستان کلاله آغاز و تا 29 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه این طرح از خدمات گروه جهادی رویش دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان است، خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح مذکور 20 یونیت در منطقه مذکور مستقر و نصب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رایگان دندانپزشکی به مادران و کودکان مناطق محروم گلستان

خدمات رایگان دندانپزشکی به مادران و کودکان مناطق محروم گلستان