مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-17بين الملل

واشنگتن: حامیان روسیه در دور زدن تحریم ها، تحریم می شوند


«ویکتوریا نولاند» نفر سوم وزارت خارجه آمریکا از برنامه واشنگتن و گروه هفت برای تشدید تحریم ها علیه روسیه و هدف قرار دادن کشورهای حامی مسکو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به گفته معاون وزیر خارجه آمریکا در امور سیاسی واشنگتن درصدد تشدید تحریم ها علیه روسیه است و کشورهایی که به مسکو برای دور زدن تحریم ها کمک می کنند هم هدف تحریم قرار می گیرند.

ویکتوریا نولاند معاون وزیر خارجه آمریکا در امور سیاسی در آستانه اولین سالگرد جنگ اوکراین و روسیه یک نشست خبری که به صورت مجازی برگزار شد، به سوالات در این باره جواب داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه اینترنتی وزارت خارجه آمریکا، کریستینا زلنیوک خبرنگار شبکه تلویزیونی اوکراین از این مقام واشنگتن سوال کرد: به نظر شما اهداف پوتین در سال دوم این جنگ تمام عیار علیه اوکراین چه خواهد بود؟ آیا او دوباره برای تصرف کی یف تلاش خواهد کرد؟ و آیا اکنون می توان گفت که این جنگ سال ها ادامه خواهد داشت؟ معاون آنتونی بلینکن در جواب به این سوال گفت: کریستینا، یکی از کارهایی که من هرگز دوست ندارم انجام دهم و الان هم نمی خواهم شروع به انجامش بکنم، این است که در وارد فکر ولادیمیر پوتین بشوم.

این جایی نیست که من بخواهم باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن: حامیان روسیه در دور زدن تحریم ها، تحریم می شوند

واشنگتن: حامیان روسیه در دور زدن تحریم ها، تحریم می شوند