مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 11:152023-02-17ورزشي

چالش های نکونام در آسیا


سرخپوشان اهوازی در شرایطی روز دوشنبه آینده به مصاف الفیصلی عربستان می روند که در سه بازی اخیرش در لیگ برتر، با شکست زمین مسابقه را ترک کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، از آخرین بازی فولاد خوزستان در آسیا حدود 10 ماه می گذرد و شاگردان جواد نکونام دوشنبه پیش رو در آغاز مرحله حذفی لیگ قهرمانان، باید مقابل الفیصلی عربستان بازی کنند.

  این تیم هفتم اردیبهشت سال جاری با تساوی یک بر یک مقابل شباب الاهلی امارات موفق شد صدرنشین گروه C شود و به دلیل فاصله طولانی مرحله گروهی و حذفی، با چهره جدیدی در ادامه مسابقات حاضر خواهد شد.

زننده تک گل فولاد در آن بازی، لوسیانو پریرای برزیلی بود که حالا به مس رفسنجان پیوسته، همچنین بازیکنانی مثل آرش رضاوند، محمدرضا خلعتبری، کولیبالی و آیاندا پاتوسی دیگر عضو فولاد نیستند و نکونام در این مدت تلاش کرده است چهره تیمش را تغییر دهد.

فولاد در پنجره های نقل و انتقالاتی تابستانی و زمستانی حدود 15 بازیکن جذب کرده، ولی این جابه جایی ها موثر نبوده و ضعف مشهود فنی، نماینده کشورمان را تا رده نهم جدول لیگ برتر سوق داده است.

فولاد سه بازی اخیرش را بدون اینکه گلی به ثمر برساند، بازنده از میدان خارج شده و این موضوع، هواداران متعصب اهوازی را در آستانه بازی با الفیصلی نگران کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های نکونام در آسیا

چالش های نکونام در آسیا