مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 10:292023-02-17پزشكي

نشست مدیریت تجمعات انبوه برگزار می شود


نشست درس آموخته های نظام سلامت در تجمعات انبوه در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار می شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،نشست درس آموخته های مدیریت تجمعات انبوه با تاکید بر مراسم اربعین اول اسفند ماه در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی  برگزار می شود.

این نشست تخصصی، با مشارکت مسئولان و متخصصان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان اورژانس کشور، انجمن علمی سلامت در حوادث و بلایا ایران، مرکز تحقیقات سلامت در حوادث و بلایا دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و به میزبانی این دانشگاه برگزار می شود.

    نشست  درس آموخته های مدیریت نظام سلامت در تجمعات انبوه با تاکید بر مراسم اربعین حسینی(ع) در چهار قالب مدیریت (فرماندهی و کنترل)، اقدامات بهداشتی، اقدامات اورژانس پیش بیمارستانی و اقدامات درمانی در تجمعات انبوه- اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

    براساس این گزارش، در بخش مدیریت (فرماندهی و کنترل) در تجمعات انبوه- اربعین حسینی ، مباحثی  نظیر ارزیابی خطر و تدوین برنامه، هماهنگی درون و برون بخشی، ارتباطات خطر، مدیریت پشتیبانی (نیروی انسانی، دارو و تجهیزات پزشکی)، مدیریت پشتیبانی و نیروی انسانی، دارو و تجهیزات پزشکی، مدیریت منابع و زنجیره تامین منابع ( مالی- نیروی انسانی- منابع فیزیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مدیریت تجمعات انبوه برگزار می شود

نشست مدیریت تجمعات انبوه برگزار می شود