مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-17بين الملل

کشته شدن 200 تروریست الشباب در سومالی


دولت سومالی اعلام کرد که 200 تروریست الشباب در عملیات نظامی در جنوب این کشور کشته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، عبدالرحمان یوسف وزیر اطلاع رسانی دولت سومالی در یک نشست خبری اعلام کرد که ارتش و سرویس های اطلاعاتی این کشور با همکاری شرکای بین المللی یک عملیات نظامی در جنوب سومالی انجام دادند که در این عملیات 200 تروریست الشباب کشته شدند.

وی افزود: عملیات نظامی طی 24 ساعت گذشته انجام شد و علاوه بر کشته شدن 200 تروریست الشباب که شماری از آنها از فرماندهان میدانی بودند، 300 قبضه سلاح نیز از تروریست ها کشف و ضبط شد.

وزیر اطلاع رسانی دولت سومالی ادامه داد: در این عملیات نظامی شماری از عناصر تروریستی الشباب که در جریان عملیات زخمی شده بودند نیز دستگیر شدند.

گروهک تروریستی الشباب که کنترل برخی از روستاها و شهرک ها در جنوب سومالی را در دست دارد، به طور مکرر با بمب گذاری نیروهای امنیتی و غیرنظامیان را در موگادیشو و شهرهای بزرگ هدف قرار می دهد.

نیروهای سومالی طی چند ماه اخیر توانستند ده ها شهر، شهرک و روستا را از اشغال گروه تروریستی الشباب آزاد و تحت کنترل خود درآورند.

همچنین طی چند سال گذشته انفجارهای تروریستی متعددی از سوی گروهک تروریستی الشباب در شهرهای مختلف سومالی به ویژه در پایتخت این کشور به وقوع پیوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 200 تروریست الشباب در سومالی

کشته شدن 200 تروریست الشباب در سومالی