مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-17اقتصادي

محوطه سد یامچی به منطقه گردشگری تبدیل می شود


طرح گردشگری اطراف سد یامچی ارائه شده و امیدواریم با همکاری شرکت آب منطقه ای این طرح با چشم اندازی مناسب اجرایی و عملیاتی شود.

- شهرام محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: سد سرخاب از سال 98 بلاتکلیف به حال خود رها شده بود که ما سعی کردیم از اواخر تیرماه تکمیل این پروژه را استارت بزنیم و بیش از 12 میلیارد تومان اعتبار ملی از طریق جهاد کشاورزی به این طرح در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اهالی همجوار سد سرخاب از مزایای این طرح استفاده خواهند کرد، گفت: پروژه به طول 22 کیلومتر در مراحل نهایی لوله گذاری قرار گرفته و امیدواریم هر چه سریع تر تکمیل و بهره برداری از این مجموعه را شاهد باشیم.

فرماندار شهرستان نیر از تجدیدنظر در حریم و بستر رودخانه آغلاغان به نفع کشاورزان و بهره برداران منطقه خبر داد و تصریح کرد: قرار است با حفظ مالکیت اراضی زراعی و باغات حریم این بستر مشخص و مابقی اراضی به کشاورزان واگذار شده و قطعاً در این بازنگری فعالیت ها به نفع اهالی خواهد بود.

محمدی در مورد آبگرم قینرجه و بوشلو افزود: بعد از گذشت سال های طولانی از بلاتکلیفی این 2 آبگرم، قرار شد تا شرکت آب منطقه ای به صورت 20 ساله قینرجه را به سرمایه گذاران واگذار کند و بوشلو نیز آماده سرمایه گذاری است تا شاهد به ثمر رسیدن این 2 آبدرمانی به شکل مدرن با مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محوطه سد یامچی به منطقه گردشگری تبدیل می شود

محوطه سد یامچی به منطقه گردشگری تبدیل می شود