مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-17ورزشي

247 پرونده انضباطی دانشجویان شریف مختومه می شود


75 درصد از 330 پرونده انضباطی دانشجویان براساس تصمیم ریاست دانشگاه و به مناسبت دهه فجر با اخذ تعهد بسته و مختومه می شود.

- معاون دانشجویی دانشگاه شریف گفت: 75 درصد از 330 پرونده انضباطی دانشجویان براساس تصمیم ریاست دانشگاه و به مناسبت دهه فجر با اخذ تعهد بسته و مختومه می شود.

علی اکبر ابوالحسنی معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره آخرین وضعیت پرونده های انضباطی دانشجویان بالاخص بعد از نامه ابلاغی وزارت علوم مبنی بر عفو و بخشش دانشجویان گفت: این نامه به تازگی ابلاغ شده و دو روز گذشته رونوشت آن توسط دکتر جلیلی ریاست دانشگاه برای بنده ارسال شد و ما منتظر تصمیم ریاست دانشگاه در این خصوص هستیم.

ابوالحسنی افزود: البته دانشگاه شریف همواره در ماه های اخیر تمام اقداماتی که فکر می کرد درست است را با مشورت با بزرگان، نهادهای بیرونی و تصمیم گیری خود انجام داد.

دانشگاه تلاش کرد در این مدت کمیته انضباطی را با یک رویه صحیح جلو ببرد و در صحن شورای انضباطی برای تفهیم هر پرونده به طور متوسط یک ساعت وقت می گذاشتیم در حالی که برخی دوستان می گفتند ما برای هر پرونده 5 دقیقه وقت می گذاریم در حالی که معتقدیم پرونده ها باید با دقت بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

247 پرونده انضباطی دانشجویان شریف مختومه می شود

247 پرونده انضباطی دانشجویان شریف مختومه می شود