مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 09:252023-02-17سياسي

ترویج فرهنگ فاطمی نیاز امروز جامعه دینی ما است


فرماندار آستارا با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ فاطمی نیاز امروز جامعه دینی است، گفت: عظمت و عزت حضرت زهرا (س) در مقام همسر، مادر و ولایت مداری، - آستارا- فرماندار آستارا با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ فاطمی نیاز امروز جامعه دینی است، گفت: عظمت و عزت حضرت زهرا (س) در مقام همسر، مادر و ولایت مداری، وجدان های خفته را بیدار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت رضایی پور عصر پنجشنبه در مراسم اختتامیه سوگواره فاطمی بوی بهشت اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) با بصیرت در زمانی که حق و حقیقت در شبهه ای از نامفهومی و گمنامی بسر می برد از ولایت دفاع کردند.

فرماندار آستارا با اشاره به نقش محوری حضرت زهرا (س) در موضوع ولایت افزود: وقتی بحث دفاع از ولایت به میان می آید نخستین کسی که در دفاع از مقام ولایت ورود کرده و هزینه داده عظمت حضرت فاطمه زهرا (س) در ذهن ها متبادر می شود.

وی با بیان اینکه در ستایش حضرت زهرا بیش از 40 حدیث و روایت وجود دارد، تصریح کرد: در آیات الهی نیز چندین مورد مستقیم به شأن و منزلت حضرت فاطمه (س) اشاره دارد همچون آیه مباهله که اشاره مستقیم به حضرت فاطمه زهرا دارد، بنابراین می توان گفت ایشان اسوه ولایتمداری و دفاع از ولایت در سخت ترین شرایط بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ فاطمی نیاز امروز جامعه دینی ما است

ترویج فرهنگ فاطمی نیاز امروز جامعه دینی ما است