مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 09:212023-02-17سياسي

حمایت چین از پیشبرد مذاکرات رفع تحریم ها


وزیر خارجه چین در دیدار امیرعبداللهیان ضمن حمایت از پیشبرد مذاکرات رفع تحریم ها بر ضرورت بازگشت آمریکا طرف ناقض برجام به تعهداتش برای رفع تحریم ها تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس،  حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در حاشیه سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به جمهوری خلق چین، با چین کانگ وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از گفت وگوهای ثمربخش و توافقات رؤسای جمهور دو کشور، بر ضرورت استمرار هماهنگی وزارت خانه های امور خارجه دو کشور در پیگیری اجرایی سازی توافقات ذیل برنامه همکاری جامع 25 ساله تأکید کرد.

وزرای امور خارجه دو کشور همچنین در این دیدار آخرین وضعیت مذاکرات رفع تحریم ها، تحولات غرب و شرق آسیا و مسائل منطقه ای مورد علاقه را مورد رایزنی قرار دادند.

  چین کانگ وزیر امور خارجه چین در این دیدار با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سفر رییسی به پکن و توافقات گسترده بین رؤسای جمهور را نشانگر عزم راسخ رهبران دو کشور برای تعمیق مشارکت جامع راهبردی ایران و چین فارغ از تحولات بین المللی ارزیابی کرد.

وزیر امور خارجه چین هم چنین با اشاره به موضع برتر اخلاقی ایران در مذاکرات هسته ای به دلیل پایبندی به تعهدات، حمایت چین از پیشبرد مذاکرات را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت چین از پیشبرد مذاکرات رفع تحریم ها

حمایت چین از پیشبرد مذاکرات رفع تحریم ها