مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-17سياسي

دیدگاه های ایجابی در زمینه حکومتداری شهری/راه رسیدن به شهر هوشمند


کتاب «تغییر دولت های شهری برای شهرهای هوشمند موفق» حاوی دیدگاه های ایجابی در زمینه حکومت داری محلی و شهری برای رسیدن به یک شهر هوشمند موفق است.

- کتاب تغییر دولت های شهری برای شهرهای هوشمند موفق حاوی دیدگاه های ایجابی در زمینه حکومت داری محلی و شهری برای رسیدن به یک شهر هوشمند موفق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب تغییر دولت های شهری برای شهرهای هوشمند موفق با سرویراستاری مانوئل پدرو رودریگرز و ترجمه مهرداد خوشبخت سال گذشته (1400) با شمارگان هزار نسخه، 323 صفحه و بهای 68 هزار تومان توسط انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شد.

در عصر نوین و پس از شکل گیری موج سوم (عصر اطلاعات) به زعم آلوین تافلر، به منظور بهبود کیفیت زندگی شهروندان و افزایش بازدهی و کیفیت خدمات ارائه شده توسط نهادهای دولتی و خصوصی، شهرها به سمت هوشمند شدن پیش رفتند.

در این فرایند استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات (آی سی تی) و داده های آنلاین به عنوان ابزاری برای هوشمندتر کردن شهرها و حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی شهرها در نظر گرفته شده است.

هرچند که اصطلاح شهر هوشمند از سال 1998 باب شد، اما هنوز هم با توجه به معنا و زمینه آن، مفهومی گیج کننده است، زیرا تعریف آن از محدوده فناوری اطلاعات و ارتباطات به فناوری های مختلف در یک شهر از جمله آزمایشگاه های زندگی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدگاه های ایجابی در زمینه حکومتداری شهری/راه رسیدن به شهر هوشمند

دیدگاه های ایجابی در زمینه حکومتداری شهری/راه رسیدن به شهر هوشمند